رولت بادمجان یکی از غذاهای خوشمزه ای هست که مـی توانید با بادمجان تهیـه کنید. طرز تهیه سالاد بادمجان سرخ کرده این غذای خوشمزه از ترکیب بادمجان ، طرز تهیه سالاد بادمجان سرخ کرده گوشت چرخ کرده و … تشکیل شده هست و طعم بسیـار خوبی دارد. طرز تهیه سالاد بادمجان سرخ کرده رولت بادمجان با روش های مختلفی طبخ مـی شود کـه در این آموزش بهترین روش تهیـه رولت بادمجان را به منظور شما آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده درون این آموزش آشپزی مـی توانید به منظور ۴ نفر رولت بادمجان تهیـه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیـه رولت بادمجان درون ادامـه با همدوره همراه باشید.

دستور پخت و طرز تهیـه

ابتدا سیر و پیـاز را بـه صورت نگینی خرد مـی کنیم و با مقداری روغن درون یک تابه تفت مـی دهیم. بعد از اینکه سیر و پیـاز نرم شدند گوشت چرخ کرده را بـه تابه اضافه مـی کنیم و تفت گوشت را که تا زمانی کـه رنگش تغییر کند ادامـه مـی دهیم.

پس از اینکه رنگ گوشت تغییر کرد ۱ عدد از گوجه فرنگی ها را خرد مـی کنیم و به تابه اضافه مـی کنیم. حتما مواد را خوب تفت دهیم که تا آب موجود درون تابه تبخیر شود. بعد از آن رب گوجه فرنگی را بـه همراه نمک و فلفل سیـاه بـه تابه اضافه مـی کنیم.

پس از اینکه مواد را خوب تفت دادیم تابه را از روی حرارت بر مـی داریم. حالا بـه سراغ بادمجان ها مـی رویم و پس از پوست کندن آنـها را بـه صورت باریک برش مـی زنیم و مقداری نمک روی بادمجان ها مـی ریزیم که تا آب موجود درون آنـها خارج شود.

حدود ۳۰ دقیقه زمان نیـاز هست تا بادمجان ها آماده سرخ شوند. بعد از گذشت این مدت بادمجان ها را آبکشی مـی کنیم و پس از خشک شدن بادمجان ها آنـها را بـه همراه مقداری روغن درون یک تابه بـه خوبی سرخ مـی کنیم که تا رنگشان طلایی شود.

پس از اینکه بادمجان ها را سرخ کردیم مقداری از مایـه گوشت را درون وسط هر ورق بادمجان مـی ریزیم و بادمجان ها رو مانند رولت رول مـی کنیم و با خلال دندان از باز شدن رولت ها جلوگیری مـی کنیم. بعد از اینکار مقداری پنیر پیتزا روی هر رولت بادمجان مـی ریزیم. تمام بادمجان ها را بـه همـین صورت رول مـی کنیم و داخل یک ظرف پیرمـی چینیم.

پس از اینکه تمام رولت های بادمجان را درون ظرف چیدیم آنـها را درون فر قرار مـی دهیم که تا پنیر روی رولت ها طلایی شود. درون همـین زمان مـی توانیم سس گوجه فرنگی را آماده کنیم. به منظور این منظور گوجه فرنگی ها را خرد مـی کنیم و در یک تابه مـی ریزیم.

مقداری روغن مایع ، نمک و فلفل سیـاه بـه گوجه فرنگی ها اضافه مـی کنیم و اجازه مـی دهیم سس با حرارت ملایم جا بیفتد و آب موجود درون تابه تبخیر شود. بعد از آماده شدن سس گوجه فرنگی آن را فورا روی رولت های بادمجان مـی ریزیم و غذا را بـه صورت گرم سرو مـی کنیم.

خواص بادمجان

: طرز تهیه سالاد بادمجان سرخ کرده




[آموزش طرز تهیـه رولت بادمجان و اصول رولت بادمجان با گوشت خوشمزه طرز تهیه سالاد بادمجان سرخ کرده]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 15:00:00 +0000